Polityka zwrotów i reklamacji strefy klienta
Postanowienia wstępne
- Strefa klienta www.go-fitness.pl dostępny pod adresem
internetowym https://gofitness-warszawa-cms.efitness.com.pl/Login/SystemLogin?returnurl=https://gofitness-warszawa-cms.efitness.com.pl/strefa-klienta prowadzony jest przez
GYMMATE SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie
wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS
0000814492, o kapitale zakładowym 5.000 zł, NIP
521 – 388 – 27 – 59, REGON 384899721.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do
Przedsiębiorców korzystających ze Strefy Klienta i określa zasady korzystania ze Strefy Klienta
oraz zasady zwrotów i reklamacji dokonanych płatności.
- 2
Definicje
- Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Strefy Klienta,
której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
wersja dla spółek z o.o. i spółek akcyjnych
- Sprzedawca – GYMMATE SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie
Przy alei Wilanowskiej 91 kod pocztowy 02 – 765.
wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy
m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS
0000814429, o kapitale zakładowym 5.000 zł, NIP
521 – 388 – 27 – 59, REGON 384899721.
- Klient - każdy podmiot dokonujący płatności za pośrednictwem Strefy Klienta
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Strefa Klienta - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem
- Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
- Konto – konto klienta w Strefie Klienta, są w nim gromadzone dane podane przez
Klienta oraz informacje o złożonych przez niego płatnościach w Strefie Klienta.
- 3
Kontakt ze Strefą Klienta
- Adres Sprzedawcy www.go-fitness.pl
- Adres e-mail Sprzedawcy: info@go-fitness.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 22 118 45 49
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 68 1050 1025 1000 0090 8075 8528
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów
telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach poniedziałek – piątek 6.00-23.00 i sobota – niedziela 9.00 – 21.00.
- 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Strefy Klienta, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu:
Chrome, Firefox, Opera, Internet Explorer.
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,,
- zainstalowany program FlashPlayer.
- 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu
spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub
niekompatybilnością Strefy Klienta z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Dokonanie płatności przez Strefę Klienta możliwe jest tylko dla Klienta posiadającego konto założone w klubie Go Fitness.
- Ceny podane w Strefie Klienta podane w polskich złotych i są cenami brutto
(uwzględniają podatek VAT).
- 6
Zasady składania Zamówienia
W celu opłacenia karnetu należy:
- Zalogować się do Strefy Klienta
- Wybrać ratę karnetu, za którą Klient chce uiścić opłatę.
- Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz
potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności.
- 7
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o
odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy
wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem 14 dni.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź pocztą
elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty poprzez
przesłanie oświadczenia na adres Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy
zostały określone w § 3.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną,
Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta
adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- 11
Reklamacja i gwarancja
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu kontaktu poprzez adres email.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. przczynę i okoliczności
jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w
związku ze składaną reklamacją.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie
Klienta uznał za uzasadnione.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej
(Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania
mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego)
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych
należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
Konsumentów Polskich).
- 12
Dane osobowe w Strefie Klienta
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Strefy Klienta jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży Członkostwa Klubu, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Strefy Klienta mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Strefie Klienta ze sposobu dostawy
przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane
osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu
przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Strefie Klienta ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe
Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Strefie Klienta
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje
brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- 13
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie,
w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej
zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego;
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o
ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy
internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.